Vanaf december 2018 is ComputerService Assen 24/7 telefonisch bereikbaar.
 
Op bepaalde tijden en dagen kan het zijn dat u een telefonist(e) te spreken krijgt, deze heeft geen technische kennis en noteert enkel uw gegevens. Vervolgens wordt uw melding direct doorgestuurd naar een monteur van ComputerService Assen. Deze zal normaal gesproken zo spoedig mogelijk reageren.
 
Particulieren
 
Particulieren zonder servicecontract en/of zonder 24/7 optie:
Indien u buiten de openingstijden van ComputerService Assen belt, wordt er een melding gemaakt en wordt u z.s.m. teruggebeld. Dit zal doorgaans tijdens de normale openingstijden zijn.
 
Particulieren met servicecontract met 24/7 optie:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden terug gebeld.
 
Bedrijven
 
Bedrijven die al klant zijn en een 24/7 abonnement hebben afgesloten:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden terug gebeld.
 
Bedrijven die nog geen klant zijn, of bedrijven die geen 24/7 abboment hebben:
Heeft u een ernstig probleem, en u bent geen klant bij ons, of u heeft geen servicecontract met 24/7, dan kan er alnsog z.s.m. een monteur langskomen, echter rekenen we dan per melding een bedrag van € 75,00 ex. BTW. Op feestdagen wordt per melding een bedrag van € 125,00 berekend.
 
Daarnaast kan tijdens bepaalde tijden een toeslag gelden op het uurtarief. Deze tarieven vindt u op onze tarievenpagina.