Welkom bij Computerservice Assen

 
Bij het aanmelden van een reparatie, registeren wij de noodzakelijke gegevens om u te kunnen bereiken. U ontvangt van ons een innameformulier, dit kan op papier of per mail.
 
Wij proberen uw apparaat zo snel mogelijk te repareren, bij voorkeur binnen 1 werkdag, incl. zaterdag. Helaas zal dit niet altijd lukken, bijvoorbeeld als er onderdelen besteld moeten worden, of als er veel reparaties tegelijk zijn.
Wij handelen alle reparaties af op volgorde van binnenkomst. U kunt aangeven dat er spoed bij is, dan proberen wij hier rekening mee te houden. Wij  kunnen hier niets over garanderen.
 
Indien uw apparaat klaar is, wordt u hierover ingelicht, dit kan per telefoon, per mail en via WhatsApp.
 
Enkele aandachtspunten:
 
  • Reparaties onder de €75,00 worden normaal gesproken direct uitgevoerd, hierboven zullen wij met u in overleg gaan.
  • Bij iMac's en Macbook's geldt dat onder de €112,50 direct gerepareerd wordt.
  • Mocht u niet akkoord gaan met een prijsopgave, dan rekenen wij €29,00 onderzoekskosten.
  • Voor iMac's en Macbook's zijn de onderzoekskosten €39,00.
  • Mochten wij het probleem niet kunnen oplossen, omdat we het echt niet weten, dan betaald u geen onderzoekskosten.
  • Wij maken in principe alleen een backup van uw systeem indien wij vermoeden dat een reparatie risico's meebrengen, of indien u hier om vraagt, in het laatste geval reken we €20,00 extra. Deze backup blijft 7 dagen bewaard op onze systemen en wordt daarna automatisch verwijderd. Let op: U bent altijd zelf verantwoordelijk voor een goede backup, verlies van gegevens komen niet voor risico van ComputerService Assen.
  • Op reparaties geven wij standaard 3 maanden garantie, dit geldt niet voor reparaties die te maken hebben met updates van o.a. Microsoft tenzij dit bij het afhalen van uw apparaat duidelijk aangegeven wordt en vermeldt wordt op het betalingsbewijs.
  • Alle reparaties dienen contant of per Pin afgerekend te worden. In overleg kan er een factuur gestuurd worden.